Blog

Poznáme sa? Medzinárodná Daniela

Daniela Víglaská je jednou zo stálic v našej firme. V Studio Moderna začala ako brigádnička počas štúdia a vydržala dodnes. Je kreatívec telom aj dušou, o čom svedčia jej chameleónske premeny imidžu – raz femme fatale, inokedy biznis žena či dokonca zástupkyňa undergroundového hnutia. Je povestná svojou šikovnosťou, chuťou skúšať nové veci a mierne cholerickou povahou, takže sa s ňou človek naozaj nenudí. A asi jej patrí prvenstvo v rámci nosenia najvyšších podpätkov vo firme.

Danielka_editorial

Ako dlho už pracuješ pre Studio Moderna?

V auguste to bude 9 rokov.


Na akých pozíciách si za tento čas pracovala?

Začínala som ako operátor na externých projektoch – predaj paušálov, prieskumy, pasívna linka CETELEM. Po roku som prešla na pozíciu supervízor. No a po ukončení vysokej školy som sa uchádzala o pozíciu klubového manažéra, ktorým som sa v roku 2011 aj stala. V roku 2014 sa otvorila možnosť venovať sa aj printu, ktorú som rada využila ako novú výzvu. A nakoniec v roku 2016 prišla ponuka z medzinárodného tímu na pozíciu regionálneho manažéra pre Slovensko, Česko, Poľsko a Maďarsko.


Čo robíš teraz?

Momentálne som regionálny printový manažér pre krajiny Slovensko, Česko, Poľsko, Ukrajinu a Moldavsko.


Čo je náplňou tvojej práce?

Toho je strašne veľa. No vediem printový kanál na Slovensku: kreujem obchodné stratégie, pripravujem ponuky, pripravujem grafiky v spolupráci s dizajnérmi, zabezpečujem tlač prakticky všetkých tlačených materiálov spoločnosti – čo samozrejme zahŕňa vyjednávanie a aspoň mierne hlbšiu znalosť polygrafickej produkcie – jej možností a limitov. Pripravujem katalógy, inzercie, letáky… A samozrejme navrhujem a napĺňam finančné plány rozpočtu printového kanálu. No a na regionálnej úrovni dohliadam, mentorujem a kontrolujem napĺňanie obdobných cieľov aj v jednotlivých krajinách.


Aká je tvoja najobľúbenejšia aktivita v rámci pracovného dňa?

Mám rada písanie článkov, vymýšľanie reklamných textov, grafický dizajn. Inokedy je to zasa definícia databáz, segmentácia a vymýšľanie rôznych strategických prístupov k rôznym typom zákazníkom podľa ich nákupného správania.


Čomu pripisuješ, že si sa v rámci firemnej hierarchie dostala až tak ďaleko?

Bola som pripravená v správnom čase prijať výzvu. No celkovo som vždy rada hľadala nové cesty a nové riešenia pre existujúce situácie a procesy, ale aj objavovala úplne nové výzvy.


Aké sú tvoje záľuby?

Veľmi rada čítam knihy, hrám bedminton a biliard, rada cestujem a spoznávam prírodu a historické mestá. No a aktuálne som sa začala učiť fotografovať.

Ak by si si mohla vybrať jediný najobľúbenejší produkt z našej ponuky, ktorý by to bol a prečo?

To je celkom ťažká otázka – najviac času trávim s Dormeo vankúšmi, ale najradšej varím s Delimano – hlavne Delicia riady si neviem vynachváliť. No a s kamarátom Nutribulletom som aj cestovala, či už po Slovensku alebo Poľsku – lebo si na ňom viem rýchlo pripraviť chutné, sýte a zdravé koktaily – kdekoľvek.


Autor: Jana Kubinová

Show Comments (0)

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!