Blog

Toto nie je práca pre mňa….!?

Ako študentka vysokej školy som hľadala brigádu. Vždy som si vravela, že práca telefonického operátora nie je pre mňa a ja ľuďom volať nebudem. Keďže som bola na dennom štúdiu a ešte dochádzala, potrebovala som prácu, ktorá bude flexibilná. Jediné, čo mi ostávalo – skúsiť callcentrá. Najprv som pracovala v jednom, ktoré v súčasnosti už neexistuje. Následne som na odporúčania mojej kamarátky skúsila šťastie v Studio Moderna.

Po pohovore som nastúpila a začala sa moja callcentrová éra v tejto spoločnosti. No ešte stále som si nebola istá, či vydržím. Všetci kamaráti sa zabávali na tom, že budem predávať Kosmodisky a divili sa, ako môžem ľudí vôbec nútiť nakupovať.

Pomaly som o tom začala uvažovať aj sama. No čím viac som sa práci venovala a školení som absolvovala, tým sa mi práca zdala zaujímavejšia. Zistila som, že telefonický predaj nie je o tom „dotlačiť zákazníka k predaju“- respektíve nie je to ten správny predaj. Mojím heslom bolo nájsť pre zákazníka adekvátne riešenie a pomôcť mu.
Získané zručnosti v oblasti kladenia otázok, persuázie, či predajných zručností mi veľakrát pomohli pri vyjednávaní na úradoch, či s mojim manželom.

Show Comments (0)

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!